sobota, 8 grudnia 2012

Przywitanie.

Cześć wszystkim!Może na początek się przedstawię.Nazywam się Aneta,ale wolę gdy się mnie nazywa Anka.W styczniu kończę 13 lat.Jestem shipperką Larry'ego ,to chyba oczywiste. :)) Postanowiłam napisać opowiadanie o moich ulubieńcach ,które będzie przedstawiało to co myślę.Nie wiem czy jestem dobra w pisaniu,ale postaram się wykazać.Cały blog będzie TYLKO o Larry'm.Jestem osobą ,która w 'nich' wierzy i ich w tym wspiera.Nie lubię Eleanor.. Uważam,że ta dziewczyna zaszkodziła każdemu z nich.I jest tu kompletnie niepotrzebna,ale to już inna historia.Chcę by ludzie zrozumieli choć trochę to ,że oni się kochają,ale nie mogą tego ujawnić..  Więc wszystkich serdecznie zapraszam do czytania.Prolog postaram się dodać niedługo.


 "Nie bądźcie ślepi na miłość" 


~~ By Anka

1 komentarz:

  1. ja bd czytac jestem zupelnie tego samego zdania co ty i tez nie lubie elki ;//

    OdpowiedzUsuń